اجتماعیمهمترین های هەواڵ

مهم ترین دغدغه سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش منجر به اشتغال است

جلسه شورای اداری آموزش فنی و حرفه ای مهاباد با حضور کارکنان و مربیان به منظور تبین اهداف و برنامه های سازمان بر مبنای سند قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی در سال ۹۷ در سالن جلسات این مرکز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای مهاباد در این جلسه محمدسلیم عباسی با اشاره به نقش پر رنگ آموزشهای مهارتی در کاهش آسیب های اجتماعی از طریق توانمند سازی‌ افراد، شاهراه تحقق آرزوهای جوانان را مسیر آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد و اضافه کرد: مهم ترین دغدغه ما امسال،آموزش منجر به اشتغال است.

رئیس آموزش فنی و حرفه ای مهاباد، ضمن تقدیر از مربیان و کارکنان زحمت کش و خدوم سازمان و با اشاره به نقش اصلی آنها در عرصه جهادی آموزش های مهارتی، آموزشهای مهارتی را “باقیات الصالحات” ذکر کرد.
وی در ادامه سال ۹۷ را سال تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف سند قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی دانست.

عباسی ضمن اشاره به نام گذاری سال ۹۷ از طرف مقام رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی ،پاسداشت از این شعار و تلاش همگانی در راستایی نهادینه کردن فرهنگ حمایت از تولید داخلی را با جدیت در قدم اول از طرف کارکنان و خانواده فنی و حرفه ای خواستار شد.

در ادامه عباسی با اشاره به دستاوردهای مهم این سازمان در سال ۹۶ و کسب رتبه های برتر استانی و دریافت لوح تقدیر از طرف چندین مدیرکل و مسئولین ارشد شهرستانی، این موفقیت ها را نتیجه تلاش و کوشش ههمه همکاران و جدیت جمعی در انجام امورات محوله، ارزیابی کرد.

استفاده بهینه از منابع در راستایی بهره وری و توجه به انضباط اداری و رعایت کردن بیش از پیش قوانین و مقررات در سال جدید از نکات دیگری بود که در جلسه شورای اداری آموزش فنی و حرفه ای مهاباد به آن اشاره شد

نمایش بیشتر

هـه‌ژار رحـیـمـی

دانشجوی دکتری هوش مصنوعی علاقه مند به ترجمه و نوشتن در حوزه های تخصصی IT ، سیاست ، اقتصادی و اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا